poniedziałek, 2 lutego 2015

Prolog

Mam na imię Olivia. Dla przyjaciół Liv. Mieszkam w Polsce. Straciłam rodziców w wypadku samochodowym, po tym zdarzeniu strasznie się zmieniłam, nie jestem tą samą Livią co sprzed kilku miesięcy. Stałam się arogancka, chamska i w ogóle nie obchodzi mnie zdanie innych. Dla przyjaciół jestem miła i zawsze mogą na mnie liczyć. Mam starszego brata Harrego, to właśnie u niego będe mieszkać przez dłuższy czas...


~~~~~~~~~~~~~~~
No Hej :) Dopiero z przyjaciółką zaczynamy pisać :) to nasze pierwsze opowiadanie, ale, że dużo ich czytałyśmy może się wam spodobać :) Więc gorąco zachęcamy was do czytania i do komentowania oczywiście to daje chęć do dalszego pisania :P Jest prolog :) Może jeszcze dzisiaj pojawi się rozdział 1 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K